Campamento de veran Escolas Nieto

Para o remate desde curso 2021-2022, a ANPA Escolas Nieto organiza xunto coa empresa Tatarina un campamento de verán que ofertamos a todas as familias da escola.

DETALLES CAMPAMENTO
HORARIO DE 8 A 15

• chegada grupo matinal ata as 9.30
  • inicio actividades 9.30 a 14
  • servicio tupper e recollida *(chegado a un mínimo pódese xestionar comedor)

Data: Dende o primeiro día non lectivo en Xuño ao último día de Xullo
Monitores e monitoras, con experiencia no solo na nosa empresa, senon no mundo do ocio infantil, con titulacións en ocio e tempo libre á vez de titulacións en distintas disciplinas no ámbito da educación e especialidades.
Cun cronograma semanal, levaremos a cabo dinámicas variadas, diferentes coa semana e a súa temática, e desenrolando entre todos escenarios distintos con relación á temática.
Cada grupo (según idade) contará cos seus monitores, con ese fío conductor e en relación cos demáis grupos realizaranse as súas propias dinámicas, xogos e talleres.

TEMÁTICA, nenos e nenas do mundo
Os seus xogos, tradicións, e culturas, pasearemos por todos os continentes, aprenderemos pequenas cousas de cada un, bailaremos e xogaremos como eles e saberemos como son as súas casas en cada lugar.
O material a utilizar, siempre que se poida será co pensamento ecolóxico de Reciclar e Reutilizar.
Queremos añadir 2 excursións, no caso que o centro as considere apropiadas por motivos Covid,
facer un día no monte cos seus propios xogos e xincanas, e outro distinto no Museo do Mar cunha búsqueda do tesouro no mesmo museo, porque o xogo é o mellor método de enseñanza.
Seguimos moi implicadas en temas de igualdade, e sempre teremos actividades de perspectiva de xénero, para todos os grupos.
Chegada a saída, realizarase o horario de tupper, para os que marchan máis tarde.

Necesario un mínimo de 15 nenos e nenas para a realización do campamento.
Máximo grupo para instalacións en Infantil e primaria de forma separada 40 nenos/nenas por SEMANA.

O campamento realizarase nas instalacións de Escuelas Nieto.

Contactos e inscripción directamente con Tatarina.

TARIFAS

INSCRIPCIÓNS E AUTORIZACIÓNS