I Concurso de Cabazas Decoradas

Anpa Escolas Nieto organiza o I concurso de cabazas decoradas para celebrar o Samaín.

1. Poderán participar todos os alumnos e alumnas do colexio.

2. As cabazas poderán ser naturais ou non, poderanse empregar todo tipo de materiais e a caracterización é totalmente libre.

3. O prazo de entrega será ata o venres 27 de outubro.

4. Cada cabaza deberá levar escrito por debaixo o nome, apelidos e curso do alumno. Trala recepción da mesma, a cada unha asignaráselle un número co que participará no concurso.

5. En Educación Infantil será premiada a cabaza máis votada polos alumnos de 3, 4 e 5 anos.

6. Os alumnos de Primaria e Secundaria competirán nas categorías de “cabaza máis orixinal” e “cabaza máis terrorífica”.

7. O luns 30 de outubro serán as votacións para escoller as cabazas gañadoras e o reconto de votos e a entrega de premios en público será o martes 31 de outubro durante a festa do Samaín. No caso de que haxa un empate, os membros da ANPA elixirán a cabaza gañadora.

8. A cada participante daráselle un obsequio e os gañadores recibirán o premio correspondente e un diploma.

9. Cada neno levará a súa cabaza unha vez rematado o concurso.

10. Os participantes aceptan a difusión das imaxes das cabazas participantes para dar a coñecer a actividade realizada.

¡ÁNIMO E A PARTICIPAR!

octubre 19, 2017