Gañadores do IV Concurso de Cabazas Decoradas – ANPA Escolas Nieto

Xa temos gañadores e gañadoras do IV Concurso de Cabazas Decoradas de Samaín, organizado pola ANPA de Escolas Nieto.

Antes de presentalos, queremos agradecer a todos os alumnos e a todas as alumnas a súa participación, así como a todos os pais e a todas as nais que fixeron con seus fillos e fillas as cabazas para o concurso de este ano. A pesar das circunstancias, e a pesar de ser un concurso “virtual”, a participación foi enorme (recibimos 40 cabazas a concurso) e o nivel das cabazas presentadas foi espectacular. Así que moitas gracias a todos e a todas pola vosa participación, vos facedes que a ANPA siga adiante e continúe a programar actividades.

Aquí van as gañadoras:

Infantil: Valentina Loureiro (6º inf)

Primaria e Secundaria (cabaza máis orixinal): Gisela Vázquez (1º EP)

Primaria e Secundaria (cabaza máis terrorífica): Sofía Salgado (1º ESO)

noviembre 4, 2020