Celebrada a Festa de fin de Curso 2022 da ANPA Escolas Nieto

Onte día 22 celebramos a nosa Festa de Fin de Curso, unha festa na que participaron socios en non socios da ANPA e na que todos pasamos unha tarde chea de risas, baile e diversión.

Gracias primeiro ao colegio por ceder as instalacións, o patio foi perfecto para toda a troula.

Gracias tamén a Disco Móvil Dolce Vita polo seu show, foi un espectáculo fantástico cheo de diversión e os rapaces e rapazas quedaron encantados!!!!

Gracias por suposto a todos os colaboradores que aportaron agasallos para os sorteos e para a merenda: Ke Kuko, Domino’s Pizza, A pita cega, Regalos Diumaro, Eureka Kids e Anacos de leria. Sin a vosa axuda estas festas non se poderian facer.

Gracias a todas as persoas que botaron unha man, nais e pais da escola e toda a xente da ANPA.

E, por suposto, gracias a todas as familias que viñeron a divertirse, nenos, nenas, nais, pais e familiares e amigos que son os verdadeiros protagonistas da festa.

junio 23, 2022