Festa de Nadal ANPA Escolas Nieto

A Anpa Escolas Nieto organiza unha festa de Nadal o próximo venres 15 de decembro, a partir das 17:30h, no CCR de Cabral-Becerreira.
Haberá animación infantil, pintacaras, un karaoke, obradoiros de Nadal e contaremos coa visita dun personaxe sorpresa. Tamen faremos unha recollida de xoguetes para doar a “Cada neno un xoguete” e contos infantis para facer a biblioteca de Educación Infantil.

O prezo das entradas é de 2 euros para os nenos e nenas socios da Anpa e de 4 euros para os non socios.
Con cada entrada poderán acceder á festa un menor acompañado de dous adultos e coa mesma poderán participar en varios sorteos.

Poderase tamén levar familiares ou amigos aínda que non sexan do colexio.Para reservar unha entrada poderás enviar un correo electrónico a anpaescolasnieto@outlook.com ou cun whatsapp ós números 686205109- 690675420 indicando o nome e apelidos do alumno ou alumna. Poderás recoller e pagar a túa entrada de forma anticipada (contactando con alguén da Anpa) ou o no local o propia día da festa.
Contamos con vos!! Non faltedes.

diciembre 3, 2017

Etiquetas: ,