Descontos para socios na libraría Anacos de Leria

Queremos comunicar desde a ANPA Escolas Nieto que a libraría Anacos de Leria, situada no número 432 da Avda. Ramón Nieto, colaborará coa ANPA nesta campaña de venta dos libros de texto para o curso 2018-2019.

Os socios da ANPA terán un 10% de desconto tanto nos libros de texto como no material escolar que merquen na libraría. Para identificaros como socios da ANPA podedes presentar o resgardo de pago da cuota, copia do xustificante da transferencia, etc. Si non o tedes a man ou non o podedes conseguir, escribídenos a anpaescolasnieto@outlook.com e buscaremos o xustificante de ingreso na conta da ANPA.

Si acabades de chegar a Escolas Nieto ou durante o curso 2017-2018 non vos fixéchedes socios da ANPA, podedes facer agora o pago da cuota do curso que ven e disfrutar así deste desconto.

(Fuente: Páxinas Galegas)

julio 17, 2018