Convocatoria de Asamblea Extraordinaria da ANPA e Antigos Alumnos Escolas Nieto

A ASOCIACIÓN DE PADRES DE ALUMNOS Y ANTIGUOS ALUMNOS ESCUELAS NIETO DE LAVADORES VIGO convoca aos Socios á Asamblea Xeral Extraordinaria a celebrar o vindiero día 20 de xuño de 2022, ás 19:00 horas en primeira convocatoria e 19:30 en segunda convocatoria, en Av. de Ramón Nieto, 247 36205 – Vigo (Edificio principal do cole), para tratar o seguinte:

ORDE DO DÍA

Primeiro. – Lectura e aprobación, se procede, da acta anterior.

Segundo. – Subvención de 5 € por socio ou socia para aqueles que participen na excursión de fin de curso organizada pola escola.

Terceiro.- Entrega billetes e autorizacións a Cies.

Cuarto.- Entrega do reportaxe fotográfico da escola.

Quinto.- Estado actual da colaboración coa escola.

Sexto. – Preguntas e propostas.

Agradecemos a vosa asistencia. Faise constar tamén o dereito dos socios de facerse representar na Asamblea por outra persoa, sexa ésta socia ou non da ANPA, para o que deberá traer cuberto e asinado o seguinte anexo:

junio 6, 2022

Etiquetas: , ,