Celebrada a excursión a Cíes da ANPA 2021

O pasado sábado 26 de xuño celebrábamos de novo a nosa excursión a Cíes organizada pola ANPA. Tras o parón de 2020, no que non se pudo celebrar polas restriccións sanitarias derivadas da pandemia, este ano puidemos retomar esta actividade que xa parece convertirse nun clásico dentro das organizadas pola ANPA.

A pesar da situación actual e despóis de un ano complicado, as familias de Escolas Nieto respostaron fantásticamente á invitación e se apuntaron en gran número a pasar un día de praia e natureza nas maravillosas islas. O tempo non se sumou á celebración de fin de curso, pero alomenos non choveu e os alumnos e alumnas de Escolas Nieto e as súas familias puideron disfrutar dun divertido día en plena natureza.

julio 11, 2021