Campamento de verán con En pé Vigo

Este ano temos preparada unha oferta colaborativa para os campamentos de verán. Gracias a En pé Vigo, o campamento de verán que organiza no C.E.I.P. Valle Inclán, en Lavadores, terá precio especial para todos os alumnos e alumnas de Escolas Nieto (sexan ou non socios da ANPA).

O campamento pódese contratar en horario escolar (de 9:00 a 14:00), en aula matinal (de 8:00 a 9:00) ou en aula de mediodía (de 14:00 a 16:00), con a posibilidade de combinalas como queirades. Tamén teñen precio para a contratación dunha quincena ou de un mes enteiro.

O precio sería o que no cartel vedes marcados como “socios”. Como decimos, ese precio se aplica a todos os alumnos e alumnas de Escolas Nieto, e NON É NECESARIO ser socio da ANPA. Para a contratación do campamento, podedes contactar con María de En pé Vigo no teléfono 669 347 154 ou no correo maria@enpevigo.es

mayo 14, 2019