Gran Festa de Fin de Curso da ANPA Escolas Nieto

Invitámosvos a todos a participar na primeira Gran Festa de Fin de Curso organizada pola ANPA de Escolas Nieto. O evento terá lugar o vindeiro 15 de Xuño na Asociación de Veciños de Lavadores, moi preto da escola. O horario da festa será de 17:00 a 20:30 h.

Todos os alumnos da escola están invitados a asistir á festa, no é necesario ser socio da ANPA. Tamén estamos abertos á participación dos vosos irmáns máis pequenos que aínda non están no cole, de irmáns, curmáns, etc., sexan ou non alumnos de Escolas Nieto.

Na festa poderedes disfrutar de música, baile, actividades, karaoke, e unha refrescante e divertidísima Festa da Espuma. ¡Traede bañador, toalla e chanclas!

Ademáis realizaranse sorteos de xoguetes e material escolar, un kit de electrodomésticos pequenos marca Kiwi, ¡e un sorteo sorpresa! Podedes conseguir as vosas rifas para todos os sorteos ANTES DO DÍA 2 DE XUÑO na secretaría da escola, ou contactando coa xente da ANPA na salida de infantil ás 14:00 h

Para poder participar da Gran Festa de Fin de Curso é necesario solicitar unha pulseira por cada neno que vaia a asistir. Para conseguir as vosas pulseiras podedes contactar coa ANPA no seu e-mail anpaescolasnieto@outlook.com, ou no seu Facebook https://www.facebook.com/ANPAescolasnieto, e recollelas nos seguintes horarios: Mercores 23 e 30 de Mayo e venres 25 de mayo de 16:30 a 18:15.

¡Despedide o curso na nosa festa!¡Agardámosvos!

mayo 24, 2018