Gran festa de Fin de Curso da ANPA Escolas Nieto

O pasado venres 15 de xuño celebramos a Festa de Fin de Curso da ANPA de Escolas Nieto. A festa, celebrada nas instalacións da Asociación de Veciños de Lavadores, foi un rotundo éxito de participación, na que case 150 nenos e nenas da escola disfrutaron dunha fermosa e calurosa tarde de verán xogando na Festa da Espuma, saltando nos inchables, bailando cos bailarins do grupo de animación e sobre todo compartindo risas e xogos cos seus compañeiros e compañeiras de Escolas Nieto.

Desde a directiva da ANPA queremos agradecer a tódolos nenos, pais e nais, avoas e avós e demáis familia, a vosa calurosa acollida á festa, que gracias a vos foi un enorme éxito. Agardamos poder convertir este evento nunha cita imprescindible cada ano, contando sempre coa vosa participación e pensando na diversión e na convivencia dos nosos fillos e fillas. ¡GRACIAS!

junio 20, 2018

Etiquetas: ,