Campamento de Nadal en Escolas Nieto

Dende a ANPA de Escolas Nieto ofrecemos este ano un campamento de Nadal para os nenos e nenas da escola, campamento que se realizaría nas propias instalacións do centro.

As datas do campamento son do 24 de Decembro ata o 7 de Xaneiro, excepto os festivos 25 de Decembro e 1 de Xaneiro, con horario de 9:00 a 14:00 h. Pódese coller por días soltos, semanas enteiras (descartando os festivos) ou o período completo.

O precio do campamento é de 35 €/semana, ou 9 €/día. Hay desconto do 5% para os socios da ANPA, do 5% no caso de irmáns anotados, e do 5% en caso de coller as dúas semanas.

Para inscribirse podedes contartar coa ANPA ben no noso teléfono 684118508, ou ben no e-mail anpaescolasnieto@outlook.com. O prazo de inscrición é ata o 13 de Decembro.

diciembre 5, 2018

Etiquetas: ,